Z DENÍČKU TAK TROCHU POMATENÝ HOLKY SE DVĚMA PSAMA A BAKALÁŘKOU NA KRKU                       - Aneb jak jsme s Miou vyrazily na veletrh FOR PETS

05.04.2019

Znáte to taky? Ráno se probudíte a v ten moment už tak trochu tušíte, že to asi úplně nebude Váš den? Jo tak přesně tohle mám já dneska, a tak by bylo škoda se o to nepodělit a někoho s podobným osudem uklidnit, že v tom není sám nebo aspoň trochu pobavit.


Večer jdeš dřív spát s tím, že o to dřív si vstaneš ráno a všechny věci si připravíš pak žejo.Protože přecí ranní ptáče dál doskáče.. a taky toho víc stihne! No nevadí, budík na sedmou jsem kvalitně odkládala a z postele vylezla v osm. Což s tím, že mi v 8:48 jede vlak do Prahy už značí, že ráno bude holt trochu hektičtější. Zpětně už teď vím, že první smůla si na mě sedla hned při ranním venčení, kdy jsem sbírala Sadinky bobek a no nepovedlo se to podle plánu a lehce jsem se ho dotkla. Neříkejte, že se Vám to nikdy nestalo, protože určitě v tom nejsem sama? Nebo jo?

Další venčení už se obešlo bez větších potíží, takže jsem holky nakrmila a vyrazila se zabalit na cestu. Jelikož je můj taťka už na ty moje nestíhačky zvyklej, tak souhlasil s tím, že mě na nádraží doveze (ale jen to na slezském předměstí, co je kousek u nás), celej Hradec je totiž rozkopanej a přes okruk kolem města bychom jeli celou věčnost. Tak to teda všechno házím do tašek a něco pobaluju až v autě.

Stíhám! Je to dobrý! Vlak jede až za 3 minuty. Na nádraží na Slezském předměstí při vystupování z auta ale zjišťuju, že jsem si nevzala vodítko na psa. No co.. bez toho bohužel jet nemůžu. Hodný taťka se nabízí, že to ještě zkusí rychle otočit domů a zpět. Miu bere s sebou. Já si dobrovolně nechávám ujet vlak, protože mám s sebou nabaleno tolik psích věcí, že by byla škoda jet bez Mii. Pro jistotu stornuji vlak a doufám, že mi ČD vrátí peníze za lístek zpět. S odjezdem vlaku přijíždí na Slezské nádraží táta zpět a nabízí se, že mě na to hlavní nakonec teda hodí. Díky tati. Jsi fakt nejlepší! (Vážně, hodně často to se mnou nemá úplně jednoduché, ale drží se statečně)

Přijíždíme na hlavní nádraží 9:04 s čtyřminutovou rezervou do odjezdu (tentokrát už s vodítkem). Při vykládání věcí z auta ale zjišťuji, že jsem si doma zapomněla hřeben pro Miu. Tak to bude sranda s nevyčesaným huskym v Praze na bytě. No nevadí to se nějak poddá (lepítek na oblečení jsme přeci nakoupili minule dost). Dobíháme na vlak, sedáme si a slavíme happyend! (Skoro). Ve vlaku zjišťuji, že peníze za jízdenku se mi nevrátí a v čas odjezdu už si online novou nekoupím. A tak si sedíme ve vlaku se stornovanou jízdenkou, za kterou mi peníze nevrátí, ale je neplatná a čekáme co se bude dít. (hotovost na nákup jízdenky u průvodčího samozřejmě nensosím v tý dnešní době kreditek achjo) 

Přichází moment kontroly. Panu průvodčímu oznámím, že to bude se mnou trochu složitější, ale že to bude stát za to. Pan průvodčí si mě vyslechne, a nakonec nás s mým sice neplatným, ale zaplaceným lístekem nechá jet! Moc hodnej pán! Tak slavíme úspěchy a míříme si to do Prahy, kde dnes v Letňanech začíná veletrh FOR PETS. Ještě ve vlaku zjišťuji, že vodítko jsem s sebou samozřejmě celou dobu měla, protože si vezu postroj na běhání a na něm je vodítko.. S očkovákem už to tak slavné není, protože ten zůstal doma v poličce. No tak uvidíme jak tohle všechno dopadne, ale my už si tu smůlu doufám vybraly po ránu. A pokud jste to dočetli až sem, tak krásnej slunečnej čtvrtek přeju!

© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky