Jak správně pojistit psa  

03.05.2019

Známe to úplně všichni. Naši čtyřnozí mazlíčci si snadno získají cestu k našemu srdci a rychle se stanou plnohodnotnými členy rodiny. Proto když dojde na to, že jsou nemocní jsme ochotni za ně utratit tisíce. Děláme vše jen aby se zase cítili dobře a byli co nejdříve fit. 


Pojištění pro psy?

Že to slyšíte poprvé? I pro mě je to vcelku novinka. Donedávna jsem ani netušila, že něco takového existuje. Ale tak proč by neexistovalo, když si může J.Lo. pojistit svůj zadek, tak i my si můžeme pojistit naše mazlíčky a když přijde do nejhoršího, tak za nás pojišťovna může zaplatit až 30 000 Kč.

Ale která pojišťovna vůbec tyto služby nabízí a která je ta PRAVÁ?

A když už se člověk rozhodne, že by pejska přeci jen raději pojistil, tak zjistí, že na internetu se moc recenzí ani informací nedočte. Proto jsem se rozhodla sepsat mé zkušenosti s hledáním té pravé pojišťovny.


Nemocná Sadinka
Nemocná Sadinka

O tom, že ty svoje dvě potvory budu muset pojistit jsem se rozhodla, když jsem platila svůj další účet na veterině. Sadinka několik dní prozvracela, měla průjem a v tom krev. Dostala antibiotika na týden a také dietu. Když léky dobrala, za dva dny začla zvracet nanovo. Tentokrát už ji vzali krev a udělali ultrazvuk. Dostala dvě další injekce, antibiotika na 10 dnů a já účet na tři tisíce. Připomnělo mi to srpen, kdy jsme nechali podobnou částku za neustupující kašel a zvracení. 

Seznam pojišťoven


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky