Ze Špindlu na Kozí hřbety, Luční boudu a zpátky

23.06.2018

Né odjakživa jsem byla holka do přírody. Vždy mě táhlo spíše město a ten život tam. Když se ale do naší smečky přidala Mia, tak se toho hodně změnilo. Najednou jsem se postupně zamilovala do dlouhých procházek přírodou a výletů tam, kde jsem ještě nikdy nebyla. Zamilovala jsem si chození do kopců a z kopců, běhání lesem v dešti i zimě nebo jízdu na běžkách. Protože nic není lepšího než špinavý, spokojený a unavený pes! 

Jediný problém byl v tom pokaždé přemlouvat někoho, ať se s námi na nějaký ten výlet vydá, protože z toho chodit samotná po horách jsem měla strach. Jsem ráda, že konečně můžu říct, že jsem se svého strachu zbavila a poprvé vyrazila do hor jen s holkama. A zvládly jsme to! Stačí mít jen nabitou powerbanku a neztratit se. Myslím, že se teď do hor podíváme mnohem častěji a naopak budu ráda, když pojedeme sami. Občas jsou dny nebo týdny, kdy na holky tolik času nemám a proto jim to při těch ostatních musím co nejvíc vynahradit! Protože oni vám ti psi nepoví, kam se chtějí podívat a vy jste jejich celý život. Zažijí jen to, co jim my jako jejich páníčci dopřejeme a já bych ráda aby holky měly ten život co možná nejkrásnější a nejdobrodružnější jak jen můžu nabídnout😊

Náročnost: Asi 20 km (ale Sadinka to zvládla na 1*)                                                     - jelikož jsem šnek, tak jsme vyrážely ze Špindlu kolem 14h a vracely se zpět z kopců až v 1O večer, takže doporučuji vyjít dřív 

Trasa:                                                                                                           Špindlerův Mlýn - Kozí Hřbety - Luční bouda - Kozí Hřbety - Špindlerův Mlýn

Spíše letní trasa nebo já bych si to alespoň se sněhem netroufla.

Pokud máte poslušné pejsky, mohou jít celou cestu bezpečně na volno. 

© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky